TRANSPORT GRATUIT LA COMENZILE DE PESTE 100 LEI

0 0

intrebari frecvente - Comenzi

Cum pot comanda?

Este foarte simplu sa comanzi de pe site. Dupa ce ai adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul [Catre finalizare]. Poti comanda si fara sa ai cont sau il poti crea in pagina de finalizare. Apoi trebuie sa completati informatiile de livrare si plata, dupa care puteti finaliza comanda.

Sunt acceptate si comenzi internationale?

Uppercase comercializeaza produsele exclusiv pe teritoriul Romaniei fara posibilitate de livrare internationala.

Ce se intampla dupa ce finalizez comanda?

Dupa finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare, iar noi vom primi detaliile comenzii tale. Aceasta se transmite automat catre depozit, unde in ordinea plasarii, comenzile vor fi pregatite de livrare.

Dupa ce comanda este pregatita pentru livrare, vei primi un email cu confirmarea predarii la curier si detaliile de livrare.

Ce fac daca articolul dorit nu mai este pe stoc?

Daca ai adaugat un produs la favorite sau in cos si acesta a devenit indisponibil sau nu mai este pe stoc, logheaza-te si vei primi un email cand acesta revine in stoc.

Pentru a putea cumpara de pe site, trebuie sa imi creez un cont?

Nu, pentru a finaliza o comanda pe site-ul nostru nu este obligatoriu sa ai cont de client. Daca vei alege sa iti faci cont, te vei bucura de beneficii suplimentare si access la istoricul comenzilor.

Cum pot vedea comenzile plasate?

Pentru a putea vedea istoricul comenzilor si statusul acestora, trebuie sa te conectezi la contul de client si sa accesezi tab-ul "comenzi".

Cum anulez o comanda?

Comenzile care sunt in curs de pregatire pot fi anulate prin apel telefonic la Call Center L-V: 08:00 - 16:00 0727933253, doar daca acestea nu au fost livrate.

Pot modifica ulterior adresa de livrare pentru o comanda deja confirmata?

Detaliile comenzilor care sunt in curs de pregatire pot fi modificate prin apel telefonic la Call Center L-V: 09:00 - 18:00 la numarul de telefon 0727 933 253, doar daca acestea nu au fost livrate.

Pot comanda si telefonic?

Da, se poate comanda telefonic la Call Center L-V: 09:00 - 18:00 la numarul de telefon 0727933253.

Pot comanda de pe dispozitive mobile?

Bineinteles, poti comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decat sa accesezi magazinul nostru de pe browserul dispozitivului. Prezentarea site-ului a fost optimizata special pentru dispozitivele mobile.

Exista o valoare minima a comenzii?

Nu exista nicio valoare minima pentru a plasa o comanda, insa, ofertele pentru livrare si retur gratuit, se aplica la comenzile de peste 99.00 lei.

Cos de cumparaturi

Folosim module cookie proprii și ale terților în scopuri analitice și pentru a-ți prezenta publicitate și conținut personalizat pe baza unui profil elaborat în concordanță cu obiceiurile tale de navigare.

Prin click pe "ACCEPT TOATE", acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie. Prin click pe "ACCEPT PARTIAL" nu se vor folosi alte cookie in afara de cele strict necesare pentru functionarea website-ului.

Pentru mai multe informații consultă politica de confidențialitate.